Byn Kalvträsk i våra hjärtan
Sortera med avseende på:
Diskussioner | Svar | Senaste aktivitet |
---|---|---|
Människor i Sveriges landsbygd har fått nog!Bakom rubriken, så handlar det om att centralmakten har mer eller mindre systematiskt utarmat det ekonomiska stödet till infrastruktur i må… Startad av Jan Fredman |
12 |
Aug 17, 2013 Inlägg av Jan Fredman |
Stigar och leder.Läste i Skogsstyrelsens tidning, att de har påbörjat ett projekt i samarbete med arbetsförmedlingen som gäller stigar och vandringsleder oc… Startad av Vivi-Anne Fredriksson |
0 | Jun 9, 2013 |
It makes sense now...Jag har de senaste dagarna skrivit en del om Astrid Johansson, jämställdhetskämpen från Luleå. Precis när jag kommer in från aftonens skidt… Startad av Morgan Bohman |
0 | Feb 8, 2013 |
IntresseradeOm någon är intresserad så... http://www.blocket.se/vi/41063353.htm Startad av Claes-Olav Bohman |
0 | Jun 19, 2012 |
Mästerverkhttp://www.youtube.com/watch?v=xwNo3ovTlQw Startad av Fred Lindgren |
0 | Mar 2, 2012 |
Ej betalat för medlemskapHej Claes-Olav och alla andra ansvarskännande medlemmar! Jag skäms för att jag inte betalat för mig förrän jag såg påminnelsen på hemsida… Startad av Karin Furmark |
2 |
Sep 18, 2011 Inlägg av Karin Furmark |
Forest skogenMärkligt! Är i Nottingham å inte ha jag stött på Robin Hood. Ingen fotboll blev det heller. Ska på hockey i morgon. Kan vãl knappast bli in… Startad av Kåre Lundström |
0 | Dec 4, 2010 |
EfterlysningFinns det någon person inom detta forum eller någon annan som har någon ljudupptagning av gamla tiders personer, Ex Nicklas, Maximus eller… Startad av Claes-Olav Bohman |
4 |
Nov 11, 2010 Inlägg av INGEMAR BUHR |
Kalvträsk. Kvarnar, såg och kraftstationer i Sikån31. Kalvträsk. Kvarnar, såg och kraftstationer i Sikån Kvarnar och såg Enligt den utredning beträffande kvarnar och sågar som utfördes i Bu… Startad av Claes-Olav Bohman |
1 | Okt 7, 2010 |
Sågar och kraftstation i Sikån vid Granträsk32. Sågar och kraftstation i Sikån vid Granträsk SågarI Granträsk hade byamännen 1880 uppfört en ramsåg, vilken drevs av ett vattenhjul. Så… Startad av Claes-Olav Bohman |
0 | Okt 7, 2010 |
Välkommen till
kalvtrask
Registrera dig
eller Logga In
© 2025 Created by Claes-Olav Bohman.
Drivs med tekniken bakom